Ismét sikerült egy kedves hozzáállásnak köszönhetően kiakasztani, azonban nem tudok most post nélkül eltekinteni a történtektől.
A story egyszerű. Cégesen vásárolnék mikrofont és videólámpát, körbenéztem hol is lenne érdemes, végül a 220Volt-nál kötöttem ki. Bár ne tettem volna…
Neten keresztül eleve nincs olyan lehetőség, hogy előutalásos számlával egyenlítsek, helyette e-mailt kell írnom és kérvényeznem a dolgot. Csütörtökön megtörtént a levélküldés, azonban péntek estig semmi reakció nem történt. A honlap szerint este 8-ig elérhetőek telefonon, tettem egy próbát, de egyik sem csörgött ki. Szombat munkanap, de még mindig semmi. Gondoltam ma akkor felhívom már őket, hogy mi is van…na itt kezdődtek igazán a gondok.
Első körben a túloldalon 2mp hallózás után lecsapták a telefont. A következőnél már sikerült felvennem a kapcsolatot a jóemberrel, aki eléggé bunkó stílusban válaszolgatott. Jeleztem neki a problémám, majd hosszas perceken keresztül keresték a levelem. Mikor percre pontosan is megmondtam, mikor küldtem, megtalálták. Meglepő módon nem kértek elnézést…arra hivatkoztak, hogy csak 5-ig vannak benn és 5 után 7 perccel küldtem a levelet. Mondom így van, viszont másnap pénteken…? Ja, hát akkor valahogy elkerülte a figyelmüket. Arra már ki sem tértem, hogy szombat is ám normal munkanap volt.
Itt mondta, hogy akkor küldik az előutalásos számlát, de én rákérdeztem előtte, hogy mégis mikorra várható a szállítás?
Válasz: amint beérkezik az összeg utána 1 nappal küldik HA van raktáron a beszállítónak..
Én: mi a helyzet akkor, ha nincs?
Válasz: hátőizé, akkor 1 vagy 2 hét.
Én: 2 hét nekem sok, meg tudnák majd kérdezni a beszállítót?
Válasz (nevetve): én csak egy eladó vagyok a Westendben, nem tudom innen megmondani.
Ekkor jeleztem a jóembernek, hogy 2012-ben csak van megoldás erre a problémára, hogy megérdeklődjék, mert ők biztosan meg tudják mondani…reakció? Hát akkor majd holnap ismét telefonáljak rájuk…hát nem fogok, sztornó az egész így.
Magyarán…kifizettetnék velem az összeget, de fogalmuk sincs arról, mikor is lesz…
Meg kell említenem pozitív példaként az XMS-t, ami ugye Handras boltja, akit sokan nem kedvelnek. Ellenben a 220Volt-al, ők addig, amíg nem tudják pontosak mikor érkezik a termék, eszük ágában sincs kiállítani a számlát és folyamatosan értesítenek a fejleményekről. Amíg így kezelik a vásárlókat nem érdekel Handras milyen magánemberként (nekem amúgy nincs gondom a stílusával).
A 220Volt-nak pedig ilyen hozzáállás mellett szívből kívánom, hogy csődöljenek be a picsába, nem érdemlik meg, hogy 1 ft hasznot is termeljenek.
2012. december 2.
Nekem sok gondom van handrás stílusával… De ebbe nem mennék bele.
Melyik bolt mellett fogsz dönteni a 220 helyett? extremedigital esetleg vagy valami más?
2012. december 2.
@Torda: A mikrofont szerintem a Muziker-nél, a lámpát pedig valszeg E-digital-nál.