1 éves múlt a bringa és mivel napi szinten elég sokat használtam, gondoltam ideje belefektetni egy kis pénzt és ami szükséges vagy éppen tetszik, azt megveszem hozzá. Elsősorban azokat, amik mindenképpen kellettek.
Külső
Bár kaptam kollégától korábbam első keréken használt gumit, amit aztán a hátsó kerekemre raktam, azért be kellett látni, hogy a gyári Schwalbe bizony erősen kopott, ezért mindenképpen cserélni kellett, egy általa is perferált márkára, nekem viszont a gyárinál 1-el vékonyabbra, egészen pontosan Continental Contact2 reflex 622/700C (SafetySystem) típusra esett a választásom.
Sokkal stabilabb, masszívabb és gördülékenyebb, eddig tetszik, remélem sokáig fogja bírni.
Belső
Az előző belső vagy éppen a szelep már nem volt százas, naponta kellett fújni, ha pedig már új külső akkor legyen belső is alapon szintén Continental lett a választás
Táskák
Szerintem minden bringás rémálma hosszútávon vagy akár napi szinten a hátizsák használata. Kényelmetlen, melegíti a hátat, sehogy nem az igazi. Nekem főleg 2 dolog miatt szokott kelleni.
Gyorsan elugrok valahova, ide pénztárca, telefon, kulcs szokott velem jönni, de zsebbe nem fér el így csak ezért táska kell. Erre tökéletes megoldás a pici, nyereg alá rögzíthető táska, ami egy BBB BSB-13 CurvePack lett.
Munkába viszont szoktam vinni kaját, váltópólót, meg minden ezzel járó frissítő eszközt, ehhez viszont nagyobb táska kellene. Pár embernél láttam Twitteren, hogy nyeregcsőre rögzített táskát használnak, ki is néztem a Topeak egyik megoldását, aminek viszont a rögzítője 15k, maga táska hozzá meg 25k lett volna + nem tudom hány ezer ft az oldalsó keret, ami megakadályozza a kerékhez érést, így az összeg miatt ezt gyorsan elvetettem.
Szerencsére akadt egy másik terméke is, ami nem 20 hanem „csak” 10l, viszont ahogy utánajártam elég jónak írták és nagy előnye, hogy gyorsan rögzíthető, könnyen szállítható.
Jövő héten megyünk apummal balaton körül tekerni, amihez viszont jól fog jönni mindkét táska, sikerült is megoldani, hogy elférjen egymástól a kettő. 😀
Mivel rálóg a sárvédőre, amit viszont egy fém tart, ami egy csavarral van rögzítve a vázon keresztül így plusz alátámasztást ad, ergo nem mozog annyira és stabilabb. Maszek mi? 🙂
A táska maga nagyon jó minőségű, szerintem elég nagy, könnyen pakolható, nekem nagyon bevált.
Ennyi volt a kötelező, a többit csak design, kényelem és praktikusság miatt, felsorolás szinten íme:
- Elite Iceberg 2H Kulacs (mondjuk nem hülyeség a hőtartó kulacs)
- Sigma BC 16.12 Vezetékes computer (igen, vezetékes, ami enélküli az nagyon drága és sokak szerint pontatlan)
- BBB-15 Loud & Clear Deluxe Csengő (gyalogosok imádják :-D)
- KLS Foam Lock-On Bilincses MTB markolat (korábban is ez volt, ez némileg masszívabb és ergonómikus)
- KLS Steron LockOn Kormányszarv (levezetésnél kényelmesebb ezen támaszkodni + passzol a fentebb írt markolathoz)
- KLS Squad Kulacstartó (ez csak a lime miatt 🙂 )
- KLS Stinger 10 Zsebszerszám (ez azért jó ha van, meg persze lime szín :P)
Szóval ilyen kis vérfrissítést kapott a drótszamár, szerintem jó vétel volt minden termék és remélem sokáig kitartanak.
Hátszelet!
You must be logged in to post a comment.