Twitter

E-digital és a garancia – VÉGE!

Írta: - 2012 július 11, Kategória: Fail, Fun, Személyes | Nincs hozzászólás

Share On GoogleShare On FacebookShare On Twitter

Na, úgy tűnik pont került a dolog végére.

1 hónapja Csigger barátom bevitte személyesen ismét a szervízbe a fülhallgatót, majdnem asztalt borított, cserébe bevették. Ma járt volna le a 30 nap és mivel nem szóltak, tegnap felhívtam őket.

Elfogadták a reklamációt és levásárolhatom az összeget…of course nem fogok ott semmit venni, egyszerűen visszakérem a pénzt (aki esetleg nem tudná, egyáltalán nem kötelező levásárolni).

Happy end!

Update!

Most érkezett egy levél, amit nem igazán értek:

Tisztelt Daróczi István Úr!

Köszönjük megkeresését!

Tájékoztatjuk, hogy szervizünkkel történt egyeztetést követően azt az információt kaptuk, hogy amennyiben a termékkel és a számlával befárad hozzájuk és megállapításra kerül, hogy a termék nem fizikai sérült, állapota megfelelő, akkor jóváírják a terméket és visszakaphatja a teljes vételárat vagy levásárolhatja az összeget.

Na most magyarázzátok már el nekem…ha egyszer az a problémám, hogy eltört a kábeltörést védő, az milyen sérült lehet, ha nem fizikai? Lelki sérült?

Kirohanok a világból…

Hónapok óta húzódik a dolog, semmi nem történt, így ma továbbítottam a vezetőség fele az eddig elküldött leveleimet. A problémám annyi, hogy a kábeltörést védő gumi tört el egy nem 2 forintos fülhallgatón és szeretném ha kicserélnék.

Tisztelt Vezetőség!

Mellékelve csatolom garanciális ügyintézéssel kapcsolatos problémám forrását, amire a mai napig nem kaptam semmilyen választ.
Az utolsó levelemen stílusa vélhetően nem felel meg minden etikett szabálynak, de azok után, amit a kollégák tettek, szerintem érthető.
Kérem mielőbb méltassanak válaszra a problémámat illetően.
———- Forwarded message ———-Date: 2011/9/5
Subject: Rendelési azonosító: 50240422
To: szerviz@edigital.huTisztelt Ügyfélszolgálat!2011.04.29-i napon vásároltam a tárgyban feltüntetett rendelési számon
egy „Klipsch Image S4i Apple iPhone/iPod/iPad fülhallgató”-t, amin a
mai napon hibát fedeztem fel, ugyanis mindkét fülhallgatón található
kábeltörést védő gumi elrepedt.Természetesen minden tartozék és számla megvan, utóbbin viszont csak
most vettem észre, hogy nincs a termék nevénél feltüntetve, hogy 2 év
garancia vonatkozik rá, pedig a vásárlás napján (és most is) ennyi
szerepel a leírásnál.

Kérdésem az lenne, hogy ha bebizonyosodik a garanciális hiba és
cserélik, akkor hogyan alakul a garancia?

Válaszukat előre is köszönöm!

———- Forwarded message ———-
Date: 2011/9/12Subject:
Re: Rendelési azonosító: 50240422
To: szerviz@edigital.hu
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Kapnatnék választ a kérdésemre?

———- Forwarded message ———-Date: 2011/10/18
Subject: Garancia?
To: szerviz@edigital.huCímzett,A „Tisztelt” megszólítást erősnek érzem, valamint nem fűzök ahhoz túl
sok reményt, hogy erre a levélre választ kapjak, hiszen eddig sem
sikerült egyetlen egyszer sem válaszra méltatniuk, de hátha.Idén vásároltam egy Klipsch S4i fülhallgatót, aminek mindkét
fülhallgató részénél eltört a kábelt védő törésgátló (remélem érzik az
iróniát.) Mivel nem én rágtam ketté, ezért anyaghibára hivatkozva
gondoltam visszajuttatom a szervizbe. Abba ne menjünk bele, hogy a
számlán nincs jelezve, hogy a termékre 2 év garancia van, a kollégák
elmondása alapján ez teljesen természetes, majd a szervizesek tudják
(pedig a honlapjuk leírása szerint is ezt minden esetben feltüntetik,
illetve a törvényben is ez az eljárás szerepel). Kicsit azonban
kételkedem a kollégák szakmai felkészültségét és saját munkaköri
leírásuk ismeretét illetően, miután a következő történt.Egyik ismerősömet kértem meg, hogy vigye vissza a terméket,
garanciális ügyintézésre. A szervizben a talpraesett kolléga szemmel
megállapította, hogy ezt bizony hiába is vennék át, tuti visszadobnák,
mondván, nem rendeltetésszerű használat miatt tört meg a
törésgátló…de persze gyorsan hozzátette, hogy egyébként nem is az ő
dolguk ezzel foglalkozni, hanem mivel Apple kiegészítő így az
iStyle-ba kell visszavinni, viszlát!A mai napon az iStyle viszont közölte, hogy ők ezzel nem foglalkoznak,
mivel ez nem egy Apple által gyártott kiegészítő, ezért az eladónak
kötelessége ezzel foglalkozni.A kérdésem tehát az lenne, hogy miért szórakoznak azzal, hogy
össze-vissza küldözgetik az embert? A kollégáknak ennyire halvány lila
fogalmuk sincs arról, mikor milyen termékkel mi a teendő?Mivel ezt a hibát már 2 hónapja észrevettem, e-mailben érdeklődtem
több alkalommal is, hogy ilyen esetben mi a teendő, de semmilyen
választ nem kaptam. Próbáltam telefonon is elérni a szervizt, de 15
perc várakozás után abbahagytam.Amennyiben nem sikerül semmilyen válasszal szolgálniuk a problémámat
illetően, úgy nagyobb nyílvánosságot fog kapni ez a történet, a
Tékozló Homár nevű fogyasztóvédelmi blogon való megjelenéssel, illetve
a fogyasztóvédelemnek elküldött másolattal.Válaszukban reménykedve

Szólj hozzá!